μερικά πράγματα είναι απλά…
Posted by Γιώργος Γ. στο 18 Απριλίου, 2011
Αρχίζω την ιστορία χωρίς προλόγους για την οικονομία χώρου χρόνου…
Μπαίνω πριν λίγες μέρες σε ένα σάιτ. Ο διαχειριστής έχει χόμπι τη φωτογραφία ανάμεσα σε άλλες δραστηριότητες που δημοσιοποιεί.(http://kenthomas.us/) Δεν έχει περιορισμούς στα «κατεβάσματα» . Παρόλα αυτά σκέφτομαι…»τι έχω να χάσω αν του πω πως θέλω να χρησιμοποιήσω τις εικόνες του για μαθητικές εργασίες, μήπως έχει αντίρρηση για την επαναδημοσιοποίησή τους;».
Παραθέτω την ανταλλαγή των e-mail…
hello Ken
my name is ________, i am an elementary school principal, in Athens Greece, I ‘ve visited your site and i admire your work, well done!!! I have also noticed that you have no limitations with the downloads!!! this is something you don’t find very often with quality work. So why i am e-mailing you? Just to ask your permission to use your photo work with the school students (aged 6-12).
You may wonder why i am asking this when you don’t have limitations… well, kids have to know that even if its free, they have to ask. The «asking» in such a case is an automated «thanking», don’t you agree?
In any case my e-mail and your response (if there is any) will be published on the school’s blog (addressed below, it is in Greeks, so i guess… «it will be all Greek to you»)
sorry for my «rusty» English (not my mother tongue :-),
You may wonder why i am asking this when you don’t have limitations… well, kids have to know that even if its free, they have to ask. The «asking» in such a case is an automated «thanking», don’t you agree?
In any case my e-mail and your response (if there is any) will be published on the school’s blog (addressed below, it is in Greeks, so i guess… «it will be all Greek to you»)
sorry for my «rusty» English (not my mother tongue :-),
have a nice day
Δυο μέρες μετά απαντάει ….
Hey ___________, how’s it going?
Of course you, and the students at your school, have my permission to use any photos you like from my website. Please do! I love hearing about the projects that my photos get used in, and it’s exciting for me when I hear from places all over the world, where I’ve never been (but would love to visit and photograph!). I especially enjoyed getting your e-mail because I’m reading a book of Greek history right now, so it gave me a personal connection with places I’ve been reading about.
It’s wonderful how the internet connects us all together, isn’t it?
Your English is very good, by the way. I understood perfectly what you meant.
Thank you so much, and have a wonderful day –
Ken Thomas
Lenoir, NC
828-394-9119
Αυτό ήταν μια ειλικρινής ερώτηση που οδήγησε σε ένα παραγωγικό, και πάνω απ’ όλα ειλικρινές αποτέλεσμα.
Πάμε τώρα στην ψηφοφορία σχετικά με την «παραγωγή λόγου» που σχεδίασε και πραγματοποίησε το Δ2.
Όλα καλά μέχρι τις πρώτες δυο μέρες της ψηφοφορίας. Στη συνέχεια όμως, κάποιος/α, ανακάλυψε τον τρόπο να παραβιάσει το σύστημα ασφαλείας της ηλεκτρονικής κάλπης. Για όσους δεν ξέρουν φαντάζει δύσκολο. Όμως δεν είναι. Αποδείχτηκε άλλωστε. Κάποιος/α/οι λοιπόν, τον οποίο άρχισα να παρακολουθώ στις 15 Απριλίου και να καταγράφω πότε μπαίνει, και από ποιον server, άρχισε να μπαινοβγαίνει στο blog και να ψηφίζει συνεχώς! Λαμπρό αντιπαράδειγμα για τoυς μαθητές! Ένα είναι βέβαιο πως…. Αυτό που κατάφερε/αν είναι πολύ μικρό μπρος σε αυτό που κατέστρεψε/αν…
Σύμφωνα με το tracing, στις 15 Απριλίου μπήκε από το Greek Public Administration Network. Έμεινε στο blog για 1 ώρα 40 λεπτά και 47 δευτερόλεπτα. Χρησιμοποιεί Internet Explorer 8.0. με λειτουργικό σύστημα Windows XP, και μπήκε στο Blog 150 φορές!!! Προφανώς δεν διαθέτει ιδιαίτερες γνώσεις υπολογιστών, γιατί θα μπορούσε να ψηφίσει πολλές φορές χωρίς να μπαινοβγαίνει στο blog και να καταγράφονται οι επισκέψεις του. Οι εικονιζόμενες δεν είναι οι μοναδικές επισκέψεις. Η καταγραφές μπήκαν ως αντιπροσωπευτικές της καταστροφικής προσπάθειας που επέφερε σοβαρές υποψίες για να θεωρηθεί κι από τους ίδιους του μαθητές του Δ2 πως….«έχουμε ψευδές αποτέλεσμα».
στη δεύτερη καταγραφή χρησιμοποίησε άλλον υπολογιστή από το ίδιο γραφείο προφανώς, αλλά ανήκε σε άλλον, γιατί οι ψήφοι στον ίδιο σχεδόν χρόνο και στην ίδια ώρα είναι λιγότεροι μόλις…21! ο δε Internet Explorer είναι έκδοση 7.

Αλεξάνδρα Γασπαρινάτου said
Είναι πραγματικά λυπηρό όλο αυτό. Φροντίζουμε ως γονείς να μάθουμε στα παιδιά μας, από πολύ νωρίς, τον αθέμιτο ανταγωνισμό και το εύκολο κέρδος……..Και να που οδηγηθήκαμε ως κοινωνία.
Ήμουν πραγματικά πολύ σκεπτική με το είδος αυτής της αξιολόγησης. Ο σκοπός της αξιολόγησης είναι να μαθαίνεις και να γίνεσαι καλύτερος. Στη συγκεκριμένη όμως περίπτωση ποιος θα αξιολογούσε και με ποια κριτήρια; Αυτό που εισέπραξα εγώ από το παιδί μου ήταν μια εμμονή. «Μαμά ψήφισέ μας. Πες σε παρακαλώ στους συναδέλφους σου, στους φίλους σου να μας ψηφίσουν».
Αναμφισβήτητα κανένα κλικ του ποντικιού δεν είναι ικανό να αξιολογήσει τα υπέροχα παιδιά μας. Ας αναλογιστούμε τις ευθύνες μας απέναντί τους. Ας τους δείξουμε το δρόμο που οδηγεί στην επιτυχία μέσα από τον ωραίο αγώνα, την ευγενική άμιλλα, το σεβασμό στους συμμαθητές και συνοδοιπόρους τους και ας προσπαθήσουμε να τους μάθουμε ότι ο δρόμος για την επίτευξη των στόχων τους δεν θα είναι πάντα εύκολος. Πρέπει να κυνηγάνε τα όνειρά τους και να παλεύουν γι’ αυτά με αγάπη και υπομονή.
Αλεξια Μαζαυλη said
Λυπαμαι πολυ,που τη δημιουργικη φαντασια των παιδιων μας,μια γιορτη για συγγενεις και φιλους, μπηκαμε στη μεση οι γονεις και τη μετατρεψαμε σε αγωνα δρομου για το υπερφιαλο εγω μας.Αναρωτιεμαι αν αναλογιζομαστε σε τι κοσμο τα προτρεπουμε να ζησουν,χωρις αξιες,χωρις ηθικη, χωρις φραγμους? Το ζητουμενο ειναι η πρωτια, το επαθλο? Εχει αξια οταν αυτο το αποτελεσμα οταν ειναι καλπικο? Καμια το ξερουμε ολοι μας!!!Ειμαι σιγουρη πως αν ρωταγαμε τα παιδια μας, κανενα δεν θα διαλεγε αυτη τη νικη που τους προσφεραμε!Ελπιζω και ευχομαι η σταση που θα κρατησουν στη ζωη τους να διαψευσει το σημερινο αποτελεσμα! Συγνωμη παιδια…
Τάνια Τσάγκα said
Στα παιδιά αξίζει ένα μπράβο για τη δουλειά τους και τη φαντασία τους, άσχετα απο διαγωνισμούς – ψηφοφορίες – κάλπικες ψήφους.
Και αρκεί που το βλέπουν δημοσιευμένο στη ιστοσελίδα του σχολείο ή στους τοίχους της τάξης τους ή σε κάποιο πίνακα ανακοινώσεων στο χώρο του σχολείου που θα μπορούσε να φιλοξενεί κατά καιρούς τις εργασίες των τάξεων (αυτό μπορούμε να το κάνουμε !!).
Μια γνωστή μου εκτύπωσε τις ιστορίες και τις διάβασε στην κόρη της σαν παραμύθι ! Τι πιο ωραίο από αυτό !!
mcsotos said
Σα δασκαλομπαμπας θα εξάρω την προσπάθεια του 2ου Δημοτικού σχολείου Χολαργού, θα εξάρω τις προσπάθειες των μαθητών/τριών και θα επισημάνω ότι οι συγκεκριμένες προσπάθειες οδηγούν στον ουσιαστικό ψηφιακό γραμματισμό των μαθητών/τριών. Στην κριτική ανάγνωση του διαδικτύου. Μπράβο σας, μαθητές/τριες, γονείς, δασκάλους/ες και διευθυντές που τιμάται τον ρόλο σας.